Koliko je teško pružati usluge iznajmljivanja automobila?



U početku beše jedan kamper, a danas ih je šest. Automobila je 30. Posao je krenuo spontano, dobijajući ozbiljnost godinama. Kako objašnajva vlasnik, sve je krenulo od tog jednog kampera koji je on koristio za putovanja. Njegov zet se bavi rentiranjem opreme za potrebe snimanja filmova, te ga je upitao da li bi izdao svoj kamper za glumce. Pozivi za iznajmljivanje kampera su se nizali, te je kupio još jedan, a onda su usledili i pozivi za rentiranje auta. U renta car sferi posluje već 5 godina i još uvek uči. Od decembra 2016. godine poslovanje se prošilo i na beogradski aerdrom Nikola Tesla. Od tada poslovanje dobija još ozbiljniji ton.  




Internet utiče i na rent a car industriju

Pojava Interneta promenila je uslove poslovanja. Slobodno možemo reći da je uticala na svaku granu industrije, pa i na indrustriju rent a car-a. Uglavnom se ističu pozitivne karakteristike poput brzine i veće pristupačnosti. Prema Željku, internet je u ovom poslu najbitniji faktor. Međutim, napominje da je prisutna i druga strana, loša, jer je u eri Interneta svima dozvoljeno da predstavljaju šta požele, te su klijenti često obmanuti.

Zato se njegov tim trudi da radi transparentno, da sve ono što nude klijentima, a na sajtu je, klijenti i dobiju. Sajt u ovoj branši, iznajmljivanja automobila, je isto što i izložbeni prostor u marketu ili salonu nameštaja. U svetu lažnih vesti, plasiranja lažnih, nepostojećih ponuda, ostati veran i iskren smatra se retkom i cenjenom profesionalnom vrlinom.

Teško je biti transparentan, a uspešan

Da je teško poslovati transparentno, a uspešno objašnjava time da su ljudi kao hipnotisani kada ugledaju natpis AKCIJA, SPECIJALNE CENE, POPUSTI itd. Kada žele da rezervišu automobil za boravak u Srbiji i ugledaju cenu od recimo 68€ za 7 dana,   90% klijenata istog trenutka rezerviše i unapred uplati vozilo. Tek kada dođe na šalter kompanije u stvari sazna da je to samo cena automobila bez osiguranja i raznih drugih dodataka tipa zimskih guma itd. Osiguranje za 7 dana košta još duplo više nego cena auta pa onda taj auto košta mnogo više nego što klijenti misle da će potrošiti. Ako odustanu od najma propadne im 68€, a ako uzmu auto bez osiguranja, depozit je najmanje 1000€ i u slučaju da naprave samo ogrebotinu od 1cm na braniku naplaćuje im se ceo branik sa zamenom, nekih 700€. Kompanija koje se služe ovom metodom je sve više. Dodaje da su tu i oni koji se predstavljaju da im je sedište firme na aerodromu, da imaju samo nova vozila, a u stvari čak nemaju ni registrovanu firmu, ne plaćaju nikakav porez, niti kancelariju i izdaju automobile stare po 10 godina sa kilometražom od barem pređenih pola miliona kilometara.  

Iznajmljivanje automobila ima svoje prednosti svakako. Pomenimo udobnost, koja je priznaćete izuzetno važna. Industrija sa dugom istorijom kao što je rent a car industrija posluje na svim meridijanima sveta.


Rent a car – najpraktičnije prevozno sredstvo


Možda nije najpovoljniji, kako kaže naš sagovornik, ali je najpraktičniji svakako. Najbolji primer za to je ako živite u inostranstvu i dolazite kući avionom na odmor ili zbog porodičnih potreba, odmah na aerodromu uzimate Rent-a-car Beograd, nakon završetka auto ostavite opet na aerodromu i nema razmišljanja ko će po vas doći na aerodrom, a ko vratiti, koga ćete moliti sve vreme boravka da vas vozi itd. To umara, oduzima vreme i stvara nepotrebne stresne situacije, što dodatno može učiniti boravak neprijatnim.  

Situacija je još gora kada imate svoj auto u Srbiji, ali koji opet mora neko da doveze na aerodrom. Morate razmišljati o registracijama, iz godine u godinu to gubi vrednost, propada ili što je čest slučaj ostavite taj auto voljenom rođaku da ga vozi dok vi niste tu. Dešava se da po povratku auto odmah mora na popravku i pola odmora provede kod majstora kojeg naravno vi platite, što znači da opet nemate automobil.



Klijenti uglavnom turisti

Zato je rent a car jedno od pogodnih rešenja. A broj klijenata se iz godine u godinu povećava. Klijenti su uglavnom naši ljudi koji su na privremenom radu u inostranstvu, a zatim i turisti koji posećuju Srbiju.

Pogledajte još:

Kvalitet vozila na rentiranje u Beogradu

Kvalitet ispred kvantiteta – makisma kojom se vode mnoge danas već uspešne kompanije. Praksa pokazuje da je upravo ovo ključ uspeha. Kvalitet je nešto što će zadržati klijente, a privući nove, potencijalne. ...

Zašto treba posetiti Srbiju ove jeseni?

Iz godine u godinu Srbija se nalazi na listi destinacija koje vredi posetiti. Smeštena na rasksrnici velikih puteva, oduvek je privlačila turiste....

Na koji način će vam rent a car olakšati poslovno putovanje?

Jedna od popularnijih i sve traženijih usluga današnjice jeste iznajmljivanje automobila. Razlog jeste njegova ekonomičnost i praktičnost. I dok se ranije smatralo da samo pripadnici elitnog sloja društva mogu sebi da priušte ovu vrstu usluge, danas je dostupnija većem broju ljudi....

Rezerviši

Your message was sent successfully!

Something went wrong, try refreshing and submitting the form again.

Mesto preuzimanja vozila:

Mesto vraćanja vozila:

Dodaci:
Kontakt informacije